سرخط خبرها

محبی در وضعیت ماندن یا جدایی! | ساپینتو به کمک آبی‌ها می‌آید؟

  • کد خبر: ۱۴۰۰۵۱
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
محبی در وضعیت ماندن یا جدایی! | ساپینتو به کمک آبی‌ها می‌آید؟
مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند با کمک ساپینتو ماجرای بازگشت محبی به باشگاه سابق را منتفی کنند. استقلال هنوز نتوانسته حق انتقال این بازیکن را به پرتغال بفرستد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال برای به دست آوردن محمد محبی پروسه‌ای طولانی را سپری کرد و این پروژه تا توقف کامل هم پیش رفته بود که درنهایت با کمک ساپینتو آبی‌ها موفق شدند اجازه این بازیکن را برای حضور در استقلال بگیرند. پیش از شروع فصل مدیران وقت باشگاه از ریکاردوسا پینتو درخواست کردند با توجه به پرتغالی بودن و روابطی که در کشور خودش دارد، با مدیران باشگاه سانتاکلارا حرف بزند و رضایت آن‌ها را برای اینکه محمد محبی را حداقل به صورت بازیکن قرضی در اختیار آبی‌پوشان بگذارند جلب کند.

ریکاردو هم به خاطر اینکه محبی را کاملا می‌شناخت و به سبک بازی او اعتقاد داشت این پروژه را به سرانجام رساند و از اعتبار خودش مایه گذاشت. حالا به نظر می‌رسد در صورتی که قضیه پرداخت طلب ۱۴۰ هزار یورویی استقلال به سانتاکلارا بابت در اختیار داشتن محمد محبی حل نشود، استقلالی‌ها یک بار دیگر از سرمربی خود درخواست خواهند کرد تا وارد عرصه شده و ماجرا را به نوعی فیصله بدهد تا بهترین بازیکن حال حاضر استقلال مجبور به بازگشت و حضور مجدد در سانتاکلارا نشود.

البته این بار مشخص نیست که سران باشگاه سانتاکلارا وساطتت ساپینتو را مورد پذیرش قرار دهند یا خیر، چون بدقولی باشگاه استقلال درپرداخت حق انتقال این بازیکن به شدت با ناراحتی سران سانتاکلارا مواجه شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->